Tässä kuvassa on mielestäni ihana kesäasu. Se on mukavan hienostunut mutta silti rento. Erityisesti pidän kengistä ja hameesta.

 

Tästä kuvastakin pidän. Asu on ihana rento. Tuollainen päällä olisi kiva mennä ostoksille. Erityisesti  paita/tunika on mukava ja asuun tuo hauskuutta nuo sydämmien muotoiset  aurinkolasit